ساینا ساینا ، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات ساینا

جمعه 16 اسفند

1392/12/16 23:20
نویسنده : آزاده
160 بازدید
اشتراک گذاری

از صبح با کمک و همراهی بابا یه مقدار خونه تکوندیم....

شما تمرینات پیانوت رو انجام میدادی....

عصر رامیلا اومد خونه 3 ساعت با هم بودین...اون اصرار به دیدن کارتون....شما بازی.....آخرشم هر کدوم راه  خودشو رفت....اون گربه های اشرافی میدید.....شما با اسباب بازیهای توت فرنگی کوچولو مشغول بودی....

بعد از رفتن رامیلا پریدیم حمام....دنا 1 ساعت و شما 1 نیم ساعت مشغول آبتنی بودین...

الان جفتتون خواب نازین......

میبوسمتون.....

 

بعد از یه آبتنی حسابی

پارک خ 13 اسفند 92

 

یادش بخیر پارسال مث فردا... 17 اسفند،24 ساعت برف خوبی بارید....امروز رسما شوفاژهارو آف کردم... ولی بابا موقع خوابتون دوباره روشن نمودن... ولی در کل هوا کاملا بهاریه...

چهارشنبه تولد زرناز همکلاسی مورد علاقه ات بود...یادت رفته بود به من بگی که واسش کادو بدیم...

گفتی "ازش معذرت خواهی کردم و اونم گفت اشکالی نداره"....به من گفتی، "دختر خیلی خوبیه ... حتی از منم بهتره"

عروسک دورایی که واسه زهرای دایی داریوش خریده بودیم   کادو کردیم واسش به همراه کارت تبریک با دستنوشته خودت Happy birth day ...

دوستتون دارم.....تا ابد.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)