ساینا ساینا ، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

خاطرات ساینا

نتیجه تست مدرسه (خ)

1392/2/14 16:43
نویسنده : آزاده
166 بازدید
اشتراک گذاری

در حالیکه از دور و اطراف همه بهم گوشزد میکردن که بیخیال این مدرسه ( خ ) شو با این حال همچنان منتظر نتیجه شدم. آخه شنیده بودم معیارهاشون با اونچه که تست میگیرن زمین تا آسمون فرق میکنه. به یکی از دوستای نی نی سایتی زنگیده بودن که دختر شما خیلی خیلی باهوشه ولی معیار این موسسه تیزهوشی بچه نیست، گفته بود پس چیه، گفتن، البته که نمیتونیم بگیم چیه" خیلی خنده داره...با تحقیقی که کردم متوجه شدم نیمه اولی ها رو معمولا نمیگیرن.

خیلی جالبه،  به قول یکی از دوستان، هم میخوان بچه های تاپ رو بر دارن هم یه عالمه پول ازشون بگیرن.

خداروشکر به هر حال امروز تکلیفمون روشن شد. صبح زنگ زدم به این مدرسه و نتیجه تست رو جویا شدم و اینکه چرا تماس نگرفتید اطلاع بدید، که با وقاحت جواب گرفتم که " ما فقط به قبول شده هامون زنگ میزنیم" . در صورتیکه گفته بودن تا 10 روز دیگه نتیجه معلوم میشه، منم تنها در جوابش گفتم" متاسفم واسه این طرز رفتار و برخورد ...

ته دلم یه کم ناراحت بودم که چرا قبول نشده و از طرفی خوشحال چون اگه قبول میشد بازم تردید داشتم بخاطر مسافت زیادی که باید هر روز طی میشد... دو جا رو کاندید کردم اطراف خودم که باید برم ببینمشون...

جالب اینجاست که بین 6 نفر ساینا و ستایش، دختر دکتر احمد حلت (مجله موفقیت) ، تنها کسانی بودن که تمام کمال راجع به هر موضوع مطرح شده صحبت میکردن... بعضی هاشون یک کلمه ای حرف میزدن و یکی دو تاشون در حال گریه و نزاع با مادر بودن....من و حمید خیلی خوشحال بودیم که ساینا شسته رفته و با حوصله حرف میزد چه در مورد خونه چه شغل پدر و تشریح محل کار، و من.....البته یه چیزی گفت که کف کردیم....

"بابام تو خونه آشپزی میکنه "  ما هم چیزی نگفتیم...خیلی بامزه بودی جیجررررررررررم

دوستت دارم....

تا ابد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)