ساینا ساینا ، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات ساینا

13th Aniversary

1392/8/4 10:04
نویسنده : آزاده
228 بازدید
اشتراک گذاری

  ezdev اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج

همیشه، از دوران بچگی عاشق پاییز بودم....نمیدونم چرا ولی همیشه این حس رو داشتم که فصل عاشقیم هم مصادف با پاییز رقم خواهد خورد....همچنان بعد از گذشت 3 دهه از زندگیم این شیرینی رو با عمق وجودم حس میکنم....

.13سال پیش.....درست با شروع ماه مهر ....همه احساساتی که قلبا دوستشون داشتم... در من زنده شد و به حقیقت پیوست... با شروع فصل پاییز هر بار خدای مهربونمو شکر گزارم.....که هر سال عاشق تر و زنده تر از سال پیش، و مشتاقتر و دلداده تر به عشق های ابدیم دل ببندم و شاداب تر به عمق زندگی فرو برم و قدر داشته هام رو بیشتر و بیشتر بدونم... و حالا بعد از گذشت سالها، این باور در من قوی تر شده...

امروز 4 آبان ماه 92 سالگرد پیوند دلهامون و یکی شدن نفس هامون رو به جفتمون تبریک میگم.....ماچقلب

قدر دارن همسر عزیزم بخاطر ساختن و استمرار یک عمرررررررر خاطرات قشنگ و رویایی...

از صمیم قلبم دوستت دارم... عاشقتم و عاشقت میمونم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)