ساینا ساینا ، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات ساینا

دوست...

1391/10/12 12:20
نویسنده : آزاده
384 بازدید
اشتراک گذاری

از روز یکشنبه بخاطر آبریزش بینی گفتم بمونی خونه که بهتر بشی...بعدم بخاطر آلودگی هوا دوشنبه هم نزاشتم بری تا اینکه دیشب تو زیرنویس شبکه خبر مطلع شدم که همه مهدها و مدارس سه شنبه و چهارشنبه تعطیله و خوشبختانه این نگرانیت که به قول خودت از درس و شطرنجت عقب میمونی برطرف شد...

دستگاه آب مرکبات گیری رو گذاشتم دم دست و هر روز یا پرتقال میخوری یا آب پرتقال....سوپ و... خداروشکر حالت خوبه خوبه.

سورپرایز:

دیروز با یکی از دوست جونهای قدیمی نی نی سایت و وبلاگیم قرار گذاشتیم بریم فرهنگسرا واسه دیدن هم و البته نمایش سرزمین آرزوها. روز خیلی خوبی بود.... دختر نازنینی که از وقتی بدنیا اومد ریز ریز شاهد بزرگ شدنش بودم که 5 ماه ازت بزرگتره. خیلی ذوق کرده بودیم که از فضای مجازی زدیم بیرون...

این چند روز با هم بازیهای زیادی انجام دادیم از جمله شطرنج و مامان بازی... مهره هام رو تو خطر میندازم که بتونی پیاده هام رو بگیری...چقدر ذوق میکنی وقتی مهره هام رو دونه دونه میندازی بیرون...بعدم میگی خوب بازیه، واقعی که نیست، ناراحت نباش.....:دی

امروز کلاس موسیقیت برگزار میشه.... دیروز باهم بلز و فلوت کار کردیم و پوزیشن گرفتن ویولن رو هم تمرین کردیم. خیلی دلم میخواد هر چه زودتر ویولن رو شروع کنی......وای خودمم دلم خواااااااااست :)

عروسکم خیلی خیلی دوستت دارم بینهایت مودب و مهربونی و حرف گوش کن...

تا بعدددددد...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)