ساینا ساینا ، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات ساینا

39 ماهگیت مبارک نفس

1390/7/15 16:26
نویسنده : آزاده
237 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 39 مین ماهگردته عسل خانومم......قربونت برم چه زود گذشت. عاشقتیم. :-*

امشب خاله جونت اینا بعد از 2 هفته که با هم بودیم از پیشمون میرن و دوباره تنها میشیم )))):

چقدررررررررررررر خوش گذشت. یه سفر به مشهد داشتیم که حسابی چسبید. بعدم اینجا کلی عروسی و مهمونی و جشن و اینا رفتیم.

چه حیف...

خدا کنه هر چه زود تر کارهامون ردیف شه ما هم از اینجا بریم و به خوزستان نزدیک تر شیم. دلم واسه مامان بابام تنگ شده امروز دوربین خاله زیبا رو خالی کردم رو هاردم چقدر دلم گرفت عکسهای اندیمشک و خونواده ام رو دیدم.

چقدر دلم اونجا رو خواستتتتتتتت ):

دوستت دارم زندگی......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

asal
22 مهر 90 3:33
tabrik migam shoma ham kheili dokhtare nzi darid
معصومه مامان سهند
18 بهمن 90 11:30
سلام عزیزم شما به وبلاگ من سر زدید و کلاس روان شناسی میرین؟؟؟؟؟؟ متاسفانه وبلاگتون باز نمیشه اسم ساینا جون رو سرچ کردم تا رسیدم به شما لطفا آدرس دقیق وبلاگتون رو برام بزارید تا باهاتون تماس بگیرم