ساینا ساینا ، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات ساینا

مامان خوبی دارم، میشینه توی خونه، می بافه دونه دونه...

1390/5/4 12:00
نویسنده : آزاده
2,517 بازدید
اشتراک گذاری

عاشقتم آبنبات کوچولو:*

الان داری عروسک هاتو یکی یکی به اضافه قلکت میزاری روی ترازو که وزنشون کنی.

و همش داری شعر بالارو میخونی.

مامان خوبی دارم میشینه ........

کتابهای هوش دوران نوزادیت رو اوردی و شکل هارو با رنگها واسم توضیح میدی.....

من گفتم ساینا وقتی نی نی بودی اینارو با هم میخوندیم.

میگی اینجا که چیزی ننوشته......گفتم خوب همینهایی که خودت الان داری واسه من میگی رو میگفتم.....

قربونت برم دختر فوق العاده باهوش من....

2 سالت که شد ، اسم تمام رنگهارو به درستی تشخیص میدادی و اشکال هندسی رو حفظ بودی.......الان مث آب خوردن به سما و مهتا کوچولو توضیح میدی ...

دیشب به بابا گفتی بابا تو چی ای؟ (چکاره ای)

بابا گفت، دندونپزشک

به من گفتی مامان تو چی ای؟

گفتم معلم...

بابا گفت دوست داری چیکاره شی؟ گفتی معلم شم به عروسکهام درس بدم و کتاب بخونم واسشون.

قبلانا میگفتی دوست دارم موهامو کوتاه کنم و آقای دکتر شم.....

قربونت برم شیرینم

دوستتتتتتتتتت داریم هوارتاااااااااا :-*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان الی
21 تیر 90 9:22
چه دخمل نازی خدا حفظش کنه به ما سر بزنید
مامان ستایش و ساجده
28 تیر 90 18:06
سلام خوشگلم مرسی که تولدمونو تبریک گفتی راستی تو مسابقه نی نی شگفت انگیز کدم 63 ست رای بدی ممنون میشم
مامان ستایش و ساجده
28 تیر 90 18:21
سلام خوشگلم مرسی که تولدمون و تبریک گفتی راستی تو مسابقه نی نی شگفت انگیز کدم 63 سه بهم رای میدی؟
مامان ستایش و ساجده
30 تیر 90 19:13
mer30 khale jon